mardi 2 décembre 2008

Calendrier de l'Avent(2)




14 commentaires:

Johanne a dit…

Hello ! This is the first time I visit your wonderful blog. I`m not so godd in englist..but I try to do my best. You have a lot of beautiful pictures..and I like very much the France interior stile... I have save you as one of my favorite blogs...hope that is ok :) Have a wonderful time :)
b.w.Johanne

Johanne a dit…

Hello again...I`m sorry...I should read what I wrote to you before I send the last message.... " I not so "good in english"...and not.."godd in englist"...I`m sorry :):):):):)
Anyway....wonderful to visit your blog :):)
PS..my daughter learn France at school....it is the most beautiful language I know.:):)

Babette a dit…

Cette image est merveilleuse , je suis ravie car si j'ai bien compris , tu fais le calendrier de l'Avent donc je pourrai me régaler tous les jours . Merci de cet immense plaisir . Bises . Babette

InDies/Suzanne a dit…

Comme Babette, je suis ravie de pouvoir te suivre tout les jours, et quel plaisir !
A très bientôt Anne dans ta jolie boutique.
Je t'embrasse.

Sanctuary a dit…

Ooooh, this is the best advent calendar ever! You are wonderful!

Drømmefangeren a dit…

beautiful :)

la grelotte a dit…

Jolie image... un deux décembre tendrement posé !

Nadine von herz-allerliebst.de a dit…

Dear Anne,
what a beautiful shot. I love your Advent calender and I´m looking forward to your next posts.

Have a nice evening and a wonderful week, Nadine
herz-allerliebst.de

tema a dit…

hooooooooooo c'est ravissant!! quel raffinement!!

Nath a dit…

Oh chouette un calandrier de l'avant déco...
Bises

LE BOUDOIR MA a dit…

Waouuuuuuuu!!! pour le 2ème jour une ambiance!!!!!!!
Je continue
Bisous bisous

la mule du pape a dit…

ahhhh j'aime le 2!!!!!
Bises

mme zamar a dit…

Mais cette photo me dit quelque chose....Marie Claire peut-être....je sais tout, tout, tout maintenant... c'est superbe gros bisous.
Anne

soann a dit…

Quel plaisir de découvrir chaque jour une si jolie image !